Aug 29, 2010

anti emo post :D

siden min sidste blog var lidt.. øh trist, så vil jeg nu skrive en ny en for at fortælle jer at jeg har det godt igen :D

jeg hygger mig veldigt, er begyndt at dykre karate, og så køber jeg snart den her af Zarsu/Sascha :D

det har desuden været en virkelig fed weekend med Sascha, Kenny og Allan, sidstnævnte besøgte os, bare fordi han kan! hurra for det!

Skolen er herlig, regner med at få gode karaktere i alle mine fag! Ö det går SÅ GODT!!!!! of doom!
Og så er en af mine mates flyttet ind til byen, så der har vi lige et nyt sted af hænge ud.(det ved han ikke endnu, men når nu jeg hjalp ham med at flytte ind.. xD )

David og jeg er faldet ned på jorden igen, så det er også helt fint, og jeg tror endelig jeg er ved at indse at det nok skal gå uden ham. Jeg har jo altid klaret mig fint, FORDI JEG ER SEJ!!

livet er herligt, og vi har jeg snart fødselsdag ^^
Halloween og Føzdag, det herligt!

1 comment:

  1. Gode karakterer! woooh :D ♥
    Hvornår regner du med at handle på Akinai? skal nemlig også evt. have handlet noget derinde, inden fastelavn xD

    Nååååe det var derfor du skrev fra Allans FB xD var kinda forvirret.

    Love'love ♥

    ReplyDelete