Sep 5, 2010

Suk suk.

idag er en lorte dag, og jeg har kun været oppe i 3 timer.
Jeg føler mig virkelig flad, og har ikke rigtig lyst til at lave noget.
Jeg savner David. er det ikke åndsvagt? Her de sidste 2 uger er det gået helt fint med ikke at tænke alt for meget på ham, og når jeg endelig kom i tanker om alt det vi havde, så var der hverken savn eller sorg, men glæde det boblede frem i mig.
og så kommer det lort bare tilbage og ødelægger det hele.

Jeg har virkelig meget lyst til at snakke med en om det. Men jeg kan bare ikke komme i tanker om nogen der virkelig ville forstå det, som ikke bare ville snakke mig after munden og klappe mig på skulderen.
altså, en som også kan være her rent fysisk.

Jeg har lyst til at ringe til ham. fortælle ham at han bare skal glemme alle de piger han allerede har noget kørende med, og sige at nu kommer jeg altså og invaderer hans verden en gang til, og denne gang lader jeg ham altså ikke gå.

Alt her er så tomt. Jeg savner ham jo.

godt at jeg er god til at gemme det væk.



Idag står desuden også på et ton lektier, fordi jeg skal have lavet til praktisk talt hele næste uge. skal state på mit Xbox360 kostume til Halloween.



er den ikke fin?
Har tænkt mig at lave arm-dimserne (skal vi kalde dem shields?) med Pu-skum, som egentlig er det skum man tætner vinduer med :p men det udvider sig, og så er det nemt at skære i <3

vil forsøge at finde noget selvlysende maling jeg kan bruge til Xbox logoet on the shields, og til hår dimserne :p

Så er der også kita om 2 uger. det bliver hyggeligt at se Sabrina igen <3

1 comment:

  1. Dumme David, han har ødelagt dit hoved :( Måske er det fordi det er søndag i dag? Sådan en rigtig putte dag.
    Jeg håber snart du kommer ovenpå igen ♥ Ting tager tid, men det ved du allerede :)

    ReplyDelete