Aug 1, 2010

Costa Rica 3

SO here's news from CR!!!

idag har jeg vaeret i regnskoven!! :D
Rio Celeste var destinationen, og vi gik ca 10 km, spredt over 2 1/2 time :D
Rio celeste er himmelblaa :D


vi bor ude i ingenting men vi skal hjem i morgen.
David og jeg har et hus for os selv, det er hyggeligt. om natten kan vi hoere julglens dyr (froer og aber og fugle og saadan) det er herligt!

Maden er god (y)

billederne herfra bliver lagt op paa photobucket, og saa faar I et link: lyder det godt?

Det var alt
chao -

3 comments:

  1. EJJJJJJJJJJ MAND, jeg vil også være i en regnskov mindst én gang i mit liv :( SNYD!

    Og det lyder vildt fedt at I har et hus for jer selv sådan et sted!! :D

    ReplyDelete
  2. TAG EN ABE MED HJEM TIL MIG! :D

    ReplyDelete
  3. Zarsu: Det burde du ogsaa! det er vildt flot, selvom dit kamera bliver ldit fugtigt ...

    Sabrina: JEG SKAL PROEVE!!

    ReplyDelete