Jul 16, 2010

J-fashion meet up ~



Så! I morgen er der J-fashion meet up! nam nam.Jeg har besluttet mig for at gå som Gyaru, hvilket ikke lige er det jeg ar vandt til.
normalt låner jeg tøj at Sascha og kommer som sweet lolita, men denne gang følte jeg for noget anderledes!
¨

Hvad syndes I?
Personligt syndes jeg det gik meget godt, taget i betragtning at det var første gang ^^
De falske vipper mangler, og så tror jeg den ville være hjemme.

AH!! noget helt andet: Vidste I at det er MEGET nemmere at STØVSUGE når man lytter til "suavemente" af Elvis Crespo? intet så godt som lidt latin rytmer til at holde humøret oppe når man hør rent :*
Det har jeg lært af kæresten David som jo kommer fra Costa Rica. Nam ;)

Jeg må huske at blogge i morgen med billeder af Meet-up'et i Silkeborg

oh, btw, lige at billede af hvordan jeg se ud normalt:


chao ~


No comments:

Post a Comment