Jul 19, 2010

About the meet up


so about the meet up this weekend.

Det var virkelig hyggeligt! :D Alle var bare søde og rare, og selve mit Gyaru outfit virkede meget godt.. selvom folk troede jeg ikke havde bukser på ^^'

Vi gik på mongolsk BBQ for at få aftensmad, selvom vi havde spist kage hele dagen!
Jeg havde kage med (den var lidt ulækker xD), og så var der en der havde de mest nice Cupcakes med EVER!! vil poste et billede senere, så havde vi en drømmekage og kanelsnegle! :D

Vi spillede også petanque og rundtbold! Vores hold tabte D:

Men siden jeg rejser til Costa Rica i morgen, så vil jeg lige køre ind til byen på min cykel og få det tjekket for eventuelle fejl, og sådan, og få printet nogle billeder!

Vi ses snart

*EDIT!*

Der var ingen fejl på mit camera :D yay!!

og her er lige et billede af outfittet fra Lørdag
eftter som mit ansigts udtryk er lidt underligt, undskylder jeg meget xD

~ bai bai

1 comment:

  1. Din kage var ikke ulækkert! det var bare en udeffinerbar masse :D & det var godt dit hold tabte i rundbold :3 det betød nemlig at mit hold vandt hå hå hååååå ♥

    ReplyDelete