Jul 14, 2010

første indlæg!

Jeg tror lige jeg vil starte med at skrive for søndag og mandag først, da jeg egentlig burde have gjort det noget før :D

Landet ligger sådan at jeg har været ude ved Sascha og Kenny!
Jeg cyklede hele vejen fra Skalborg til Aalborg efter 7½ timers arbejde på McDonals Ö super hardcore hvis du spørger mig!
Det var en dejlig tur :D

Sascha og jeg kikkede på cosplay forslag til Princess Ai, og jeg tror nok vi endte med at beslutte mig for et outfit fra bind 2. så vinger skal der laves :D

så gik vi i seng efter at Sascha havde spillet Heavy Rain :D

Mandag morgen (*hosthost* klokken var 13) cyklede Sascha og jeg ind til byen for at kikke på et spejlrefleks. Det endte med at jeg købte for 5000kr kamera og kameraudstyr, så nu er jeg fattig! :D Dejligt! <3 Canon 1000C in my possession!

Da vi var kommet hjem og havde leget lidt med kameraet, fik vi Kenny til at køre os hen til en forladt bygning ved havnen! Det stod på photoshoot af mit Naruko cospaly! :D
Sascha er så dygtig, så jeg er selvfølgelig virkelig glad hver gang hun vil skyde mig og mine cospalys! Tak Sascha :*

Om aftenen lavede jeg kartoffelsalat og frikadeller til de 2 gamle (host host Sasha og Kenny, lol xD ) det var bare dejligt! :D
Og så begyndte det at REGNE og LYNE!! derfor blev det ikke en svær beslutning at tage bussen hjem overhovedet xD

og så var mandag gået også!
Tisrdag havde jeg et møde med Tamer fra klassen, vi skulle redigere det sidste at velkomst skiltett for de nye IB sutter/bunnies og finde på et tema til den store 1.g middag. :D

Vores valg faldt på at Nationaliteter var et godt valg for en international klasse.
"hvor uorginalt" tænker du så måske, men nej!
En amerikaner, f.eks., har mange muligheder for at klæde sig ud! :D det kunne være the statue of liberty, en hotdog, Obama, Snurre snup. tja, alt muligt!
En dansker kunne være roligan med klaphat! det er i hvert fald det jeg forsøger !

1 comment:

  1. hi louise my name is David and i come from Costa Rica and i think ur blog is off to a good start :D i love ur expression towards the reader and how true you are to them. I really envy the people who will meet u next year in 1i of IB and u should tell them about your boyfriend from CR that i would guess was a nice guy.

    PS say hi to Tamer and everyone! :D

    ReplyDelete